Notícies - Escola Balaguer

La Volta al Cole

Tota la comunitat de l’Escola Balaguer, nens i nenes, famílies, professors i la resta del personal del Centre, vam participar el passat mes d’octubre a La Volta al Cole, una carrera solidària per sensibilitzar i recaptar fons contra el drama de la leucèmia infantil.

Hem fet l’ingrés a la Fundació “Unoentrecienmil” de 384,62 euros recaptats a l’escola, per aportar el nostre granet de sorra i col·laborar en els projectes de recerca contra aquesta malaltia.

En nom de la Fundació Unoentrecienmil, agraïm la col·laboració de les famílies.

Festa 50è aniversari

Dissabte 15 de juny vam celebrar una gran festa al poliesportiu Les Planes. Inflables, torneig de futbol, escacs, pintacares, actuacions de Balaguer Dance, Holi Party… una gran festa!!!

Moltes gràcies a tots! Alumnes, mestres i famílies… gràcies per haver fet possible una festa d’aniversari com aquesta. 50 anys ho mereixien!!!

Aquí us deixem un vídeo resum.

2019, 50è Aniversari de l’Escola Balaguer

Falten poques hores per començar un any nou, un any que ens fa especialment il·lusió a la nostra escola. 2019 és l’any de celebració del nostre 50è aniversari!

Volem aprofitar aquest moment per presentar-vos el nou logotip de l’escola. Desitgem que us agradi. Per nosaltres representa molt, és una continuïtat dels anteriors i alhora una actualització als nous temps. Així és la nostra escola!

Totes les persones que formem Escola Balaguer us desitgem un bon any 2019!

Our Science Projects!

In Natural Science our fifth and sixth graders worked on Ecosystems and habitats as well as electricity. To make our lessons more dynamic and appealing they designed their own projects using recycled material. They cooperate in different teams and the students presented their miniatures.

Les nostres maquetes de Science!

A l’assignatura de Natural Science els alumnes de cinquè i sisè d’Educació Primària van estudiar els ecosistemes i hàbitats així com també l’electricitat. Per fer les nostres sessions més dinàmiques i atractives ells mateixos van dissenyar els seus projectes utilitzant material reciclat. Van treballar en grups I van presentar les seves maquetes en anglès.