Balaguer School - Escola Balaguer

Escola Balaguer ofereix com a activitat extraescolar l’Anglès, en col·laboració amb BeKith, centre formador pioner en l’ensenyament de l’anglès amb valors amb més de 40 anys d’experiència.

Les classes són impartides amb dinàmica de conversa, buscant un camí natural en l’aprenentatge de l’idioma, sense traducció i sense deures per portar a casa per no carregar els estudis dels alumnes.

El professorat és especialitzat i està assessorat i supervisat pel Departament Pedagògic de BeKith, que realitza supervisions periòdiques dels grups per verificar el progrés dels alumnes. Les classes es complementen amb vídeos, jocs, cançons, etc. A més, es fa un treball actiu a classe de valors com la confiança o l’amabilitat.

Per més informació podeu posar-vos en contacte amb la coordinadora de Kith:

Ana Gracia

Mail: a.gracia@kith.es