Extraescolars - Escola Balaguer

Extraescolars

Balaguer Dance

Escola de dansa oberta a tots els públics, tant alumnes del centre educatiu com d’altres, des de P3 a adults. Ballem?

Escola Balaguer ofereix com a activitat extraescolar l’Anglès, en col·laboració amb Kith, centre formador d’anglès a les escoles amb més de 30 anys d’experiència.

Balaguer Sports

Una iniciació al futbol basada en el joc, en la diversió i en la competició lúdica. Vine a fer esport amb nosaltres!

Balaguer Music

T’agrada la música? Escola Balaguer ofereix classes musicals i tallers, en col·laboració amb el Consorci de l’Escola de Música Sant Vicenç.

Balaguer Chess

Els escacs aporten com a eina pedagògica múltiples beneficis a la formació de nois i noies, desenvolupant importants habilitats. Els alumnes podran iniciar-se en la pràctica dels escacs, conèixer els fonaments i les normes alhora que gaudeixen d’aquest joc de tauler.